18 Eylül 2011 Pazar

Hala Umut var ve olmalı...


Hepimizin hayalleri vardır…Kimisi aklına geldiği an uzaklaştırır belki de korktuğundan,kimisi de uzun uzun düşünür sanki düşündükçe gerçekleşeceğine dair bir umut besler. Umut etmek güzel şeydir, insanı besler ve yaşam enerjisini yükseltir. Bazen kaybederiz umudumuzu, yoruluruz ve beklemekten usanırız. Kimi zamansa, elimizden gelen her şeyi, belki de fazlasını yaparız. Olmayınca isyan ederiz bu kez de en azından emeğimin karşılığı nerde diye… Güçlü insanlar üzülürler ama silkelenirler eninde sonunda. Kimisi de depresyona teslim eder, altın tepside sunar kendini sanki. Aslında bazen güçlü insan olsanız bile gerçekleşebilir bu. Böyle dönemleri herkes yaşar. Önemli olan çıkış noktası bulabilmek ve tutunabilmektir tekrar. Tekrardan umut edenler ve tutunanlar ilerler. Bir şekilde sıyrılmak gerekir o kötü ruh halinden. Aslında genellikle çok güçlü bir insanımdır ben ve kafama koyduğumu eninde sonunda yaparım. Fakat umutsuzluğa da düşüyor insan. Silkelenip kalkıyorum tekrar ve ilerlemeye çalışıyorum. Son zamanlarda aksilikler silsilesi ve stresli bir bekleyiş yaşasam da ümitsizliğe karşı çaresizce teslim olmuş gibi dursam da hala içimde bir umudum var aslında. Biliyorum çok ama çok güzel şeyler olacak ancak sabretmem gerekiyor. Beklemek çok zor. Belirsizlik hele ondan da beter. Ama bu süreç bitecek biliyorum ve zamanı geldiğinde düşünüp, gülüp geçeceğim onu da biliyorum. Benim gibi hiperaktif ve tezcanlı biri için bu cidden zor. Ama gün gelecek iyi ki yaşamışım, yaşamasaydım bunların kıymetini bilemezdim, diyeceğim kendi kendime…Ve emeğimle, tırnaklarımla hayattan söküp çıkarttığım her şeyin kıymetini bileceğim daima. İyi ki Yıldız pes etmemişsin diyeceğim. İşte bunu bildiğimden bekliyorum ve sabrediyorum. Çünkü pes edecek biri değilim ben ve hakkımı da emeğimin karşılığı da söke söke alacağım bu adaletsiz hayattan…Hepimiz alacağız, sadece zamanını bilmiyoruz. Hoş, zamanını da bilseydik aldığımızın bir kıymeti kalır mıydı? Her şey çok güzel olacak biliyorum. Hala umutluyum, azimliyim ve istekliyim…Bunlar olduğu sürece de dönüşü olacak biliyorum…Batan Güneş, vakti geldiğinde nasıl doğuyorsa; ektiklerimizi de vakti geldiğinde biçeceğiz…Tıpkı Güneş gibi zamanı geldiğinde Yıldız da kendine gelicek ve bambaşka parlayacak…İnanıyorum..Siz de inanın…;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder